DSpace Repository

Ortaokul şube rehber öğretmenlerinin rehberlik görevleri

Show simple item record

dc.contributor.author Eyiol, Kısmet Öznur
dc.contributor.author Köksal, Necla
dc.date.accessioned 2022-12-09T12:29:04Z
dc.date.available 2022-12-09T12:29:04Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.isbn 9789756992845
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/11499/45891
dc.description.abstract Bu araştırmanın amacı ortaokul öğretmenlerinin yeterlik alanlarından biri olan rehberlik görevlerine ilişkin algılarını incelemektir. Ülkemizde her 538 kişiye bir rehberlik ve psikolojik danışma öğretmeni düştüğü (ERG, 2017) düşünüldüğünde, rehberlik hizmetlerinin uygulayıcı ayağının sınıf rehber öğretmenlerden oluştuğu söylenebilir. Bu bağlamda sınıf rehber öğretmenlerinin görevlerine ilişkin algılarının incelenmesi önem arz etmektedir. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Pamukkale Üniversitesi en_US
dc.relation.ispartof 13. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi: bildiri özetleri kitabı en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject şube rehber öğretmeni en_US
dc.subject rehberlik yeterlikleri en_US
dc.subject öğretmen yeterlikleri en_US
dc.title Ortaokul şube rehber öğretmenlerinin rehberlik görevleri en_US
dc.type Conference Object en_US
dc.relation.publicationcategory Konferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanı en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record