dc.contributor.author |
Eyiol, Kısmet Öznur |
|
dc.contributor.author |
Köksal, Necla |
|
dc.date.accessioned |
2022-12-09T12:29:04Z |
|
dc.date.available |
2022-12-09T12:29:04Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.isbn |
9789756992845 |
|
dc.identifier.uri |
https://hdl.handle.net/11499/45891 |
|
dc.description.abstract |
Bu araştırmanın amacı ortaokul öğretmenlerinin yeterlik alanlarından biri olan rehberlik görevlerine ilişkin algılarını incelemektir. Ülkemizde her 538 kişiye bir rehberlik ve psikolojik danışma öğretmeni düştüğü (ERG, 2017) düşünüldüğünde, rehberlik hizmetlerinin uygulayıcı ayağının sınıf rehber öğretmenlerden oluştuğu söylenebilir. Bu bağlamda sınıf rehber öğretmenlerinin görevlerine ilişkin algılarının incelenmesi önem arz etmektedir. |
en_US |
dc.language.iso |
tr |
en_US |
dc.publisher |
Pamukkale Üniversitesi |
en_US |
dc.relation.ispartof |
13. ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kongresi: bildiri özetleri kitabı |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en_US |
dc.subject |
şube rehber öğretmeni |
en_US |
dc.subject |
rehberlik yeterlikleri |
en_US |
dc.subject |
öğretmen yeterlikleri |
en_US |
dc.title |
Ortaokul şube rehber öğretmenlerinin rehberlik görevleri |
en_US |
dc.type |
Conference Object |
en_US |
dc.relation.publicationcategory |
Konferans Öğesi - Ulusal - Kurum Öğretim Elemanı |
en_US |