DSpace Repository

Tabletlerin okullardaki kullanımının teorik esasları ve coğrafya dersinde uygulanabilecek pratik olanaklar

Show simple item record

dc.contributor.author Akşit, Selahattin
dc.contributor.author Schrüfer, Gabriele
dc.date.accessioned 2022-12-08T10:47:00Z
dc.date.available 2022-12-08T10:47:00Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.isbn 978-975-6992-68-5
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/11499/45879
dc.description.abstract Türkiye genelinde başlatılan Fırsatları Artırma Teknolojiyi İyileştirme Hareketi (FATİH) projesi kapsamında, beşinci sınıftan itibaren tüm öğrencilerin tablet bilgisayarlarla donatılması hedeflenmiştir. Bu hedef doğrultusunda okulların teknik altyapıları yenilenecek ve sınıflar interaktif tahtalarla donatılacaktır. Bu eğitim hamlesi okullar için bir yandan büyük bir meydan okuma, öte yandan şu a kadar kullanılmamış fırsatlar sunmaktadır. Ama donanımı gerçekleştirilen okullarda öğretmenler ve öğrenciler, tablet bilgisayarların yıllar öncesinden dağıtılmış olmasına rağmen derslerde nadiren ya da hiç kullanılmadığını belirtmektedirler. Söz konusu makale, bu teknik donanımın 21.yüzyıldaki eğitim fırsatlarını ve potansiyelerini irdeleyecek ve coğrafya derslerinde kullanım olanakları sunacaktır. en_US
dc.description.abstract In a nationwide scale school project (Fatih) all pupils Turkey is equipped from the fifth grade in each with a tablet. In parallel, the technical equipment of schools is renewed and the classrooms are equipped with interactive whiteboards. For schools, this training initiative brings great challenges on the one hand, on the other hand also great opportunities, which until now little used. Teachers and students have repeatedly confirmed that the tablets are hardly or not at all used in the classroom, even if they were handed out years ago. The following article would like to comment primarily on opportunities and potentials of these technical facilities for education in the 21st century and describe possible applications. en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Pamukkale Üniversitesi en_US
dc.relation.ispartof USBES V 2016 uluslararası sosyal bilgiler eğitimi sempozyumu: bildiriler kitabı en_US
dc.relation.ispartofseries Pamukkale Üniversitesi;e- Yayınları No: 3 en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Coğrafyada Tablet en_US
dc.subject Fatih Projesi en_US
dc.subject Etkileşimli Tahta en_US
dc.subject Yeni Öğretim Modeli en_US
dc.subject Tablets İn Geography en_US
dc.subject Fatih Project en_US
dc.subject Smart Board (İnteractive Board) en_US
dc.subject New Teaching Model en_US
dc.title Tabletlerin okullardaki kullanımının teorik esasları ve coğrafya dersinde uygulanabilecek pratik olanaklar en_US
dc.title.alternative Applications of tablets at school: theoretical principels and practical possibilities on the example of geography teaching en_US
dc.type Conference Object en_US
dc.relation.publicationcategory Konferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanı en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record