DSpace Repository

Okul yönetiminde kullanılan dijital iletişim araçlarına ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri

Show simple item record

dc.contributor.author Kırışan, Veysel
dc.date.accessioned 2019-12-06T10:41:59Z
dc.date.available 2019-12-06T10:41:59Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11499/28020
dc.description.abstract Bu araştırmanın amacı, okul yönetiminde kullanılan dijital iletişim uygulamalarından WhatsApp uygulamasının kullanımına ilişkin yönetici ve öğretmen görüşlerinin belirlenmesidir. Çalışmada bu amaç doğrultusunda nitel araştırma yöntemi kullanılmıştır. Araştırmanın verileri araştırmacı tarafından geliştirilen yapılandırılmış bir görüşme formu ile 10 öğretmen ve 6 yönetici ile ses kaydı yapılaraktoplanmıştır. 10öğretmen ve 6 yöneticinin görüşleri doğrultusunda, dijital iletişim aracının kullanımının okul yönetiminde iletişimi canlı tutmak, anında bildirim sağlamak amacıyla kullanıldığı, okul içi iletişimi desteklemek kaydıyla kullanılan iletişim uygulamasının belirli sınırları olması halinde ve bireysel paylaşıma girilmemesi takdirinde iletişimi kuvvetlendirdiği, aksi halde okul içi çatışmalara neden olduğu görülmüştür. tr_TR
dc.language.iso tr tr_TR
dc.publisher Pamukkale Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Yönetim tr_TR
dc.subject İletişim tr_TR
dc.subject Dijital iletişim uygulamaları tr_TR
dc.subject Okul yönetimi tr_TR
dc.title Okul yönetiminde kullanılan dijital iletişim araçlarına ilişkin yönetici ve öğretmen görüşleri tr_TR
dc.type specialistThesis tr_TR
dc.contributor.name Çobanoğlu, Fatma tr_TR


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record